Auteur and creator

My photo
Hamburgsund, Vastra Gotalands Lan, Sweden
Jonas Wolcher, the visionary Swedish director born on April 15, 1973, is a cinematic maestro celebrated for his dynamic storytelling in films like "Die Zombiejäger" and "Dragonetti: The Ruthless Contract Killer." In the captivating world of "Cannibal Fog," Wolcher fearlessly delves into the cannibal genre, crafting narratives that defy convention, emphasizing storytelling prowess over extravagant special effects. His films aren't just stories; they're experiences, guided by an auteur with an unparalleled knack for turning challenges into triumphs. In a world of constraints, Wolcher's indomitable spirit shines through, making him a luminary figure in Swedish cinema. His unique blend of storytelling, music curation, and marketing finesse continues to captivate audiences, ensuring that Jonas Wolcher remains a cinematic force to be reckoned with.

Hits for Flags

Flag Counter

HITS SINCE 19042012

2012-04-30

Shopfrombeyond Updated

 

Soon you can order your own T-shirt of your favourite zombie hunter, but until then take a look at these babies:




Välkommen till Shop From Beyond!


Shop From Beyond är Sveriges nya webbutik för skräck och skräckfilmsrelaterade produkter och merchendise.
Här kommer jag erbjuda försäljning av Kläder, Tidningar, Böcker, Film och andra Prylar för den inbitne skräckfantasten.

Då Shop From Beyond precis öppnat sina dörrar så kommer jag fylla på med nya varor kontinuerligt så håll gärna koll på mig och min webshop här eller på facebook : www.facebook/shopfrombeyond
 

Under tiden jag arbetar på diverse betallösningar så kan jag just nu bara erbjuda förskottsbetalning och betalning via paypal. Jag jobbar stenhårt på att få igång min kortbetalning i detta nu och jag kommer också erbjuda betalning mot faktura inom en snar framtid.Har ni tips, råd eller kanske hittat något knas med sidan?
 Tveka då inte på att skicka mig ett mail. Jag tar mer än gärna emot era tankar och funderingar.
Välkommen som kund!

Daniel Devilish






No comments:

Post a Comment

FRESH OUT THE BRAIN

We have found a skeleton of a sea creature!

Follow me on Instagram