Auteur and creator

My photo
Hamburgsund, Vastra Gotalands Lan, Sweden
Jonas Wolcher, the visionary Swedish director born on April 15, 1973, is a cinematic maestro celebrated for his dynamic storytelling in films like "Die Zombiejäger" and "Dragonetti: The Ruthless Contract Killer." In the captivating world of "Cannibal Fog," Wolcher fearlessly delves into the cannibal genre, crafting narratives that defy convention, emphasizing storytelling prowess over extravagant special effects. His films aren't just stories; they're experiences, guided by an auteur with an unparalleled knack for turning challenges into triumphs. In a world of constraints, Wolcher's indomitable spirit shines through, making him a luminary figure in Swedish cinema. His unique blend of storytelling, music curation, and marketing finesse continues to captivate audiences, ensuring that Jonas Wolcher remains a cinematic force to be reckoned with.

Hits for Flags

Flag Counter

HITS SINCE 19042012

2018-12-31

Låt oss hjälpa varandra till succé

Jag har hållt på och harvat med film i snart 20 år. Under alla dessa år har jag mött fanatiska varelser som efter vi blivit klara med ett
   Jag har hållt på och harvat med film i snart 20 år. Under alla dessa år har jag mött fanatiska varelser som efter vi blivit klara med ett projekt skapat ett kluster och gjort ett eget som blivit framgångsrikare än mina. Ska jag se det som en förlust för mig eller se det som en hjälpande hand på vägen att skapa något eget? Jag kommer att lyckas med mina filmprojekt, men då behöver jag stöd från er som vill själva lyckas. Jag finns där för er och jag delar mina kontakter. För vem vet, kanske sitter just DU och vill hjälpa någon att komma vidare för att det är JAG den här gången.
Det var bara en liten tanke. Ta hand om er och ha nu ett riktigt gott nytt år!


No comments:

Post a Comment

FRESH OUT THE BRAIN

We have found a skeleton of a sea creature!

Follow me on Instagram